|
|
NEPŘETRŽITÁ NONSTOP POHOTOVOST
mobilní telefon
pevná linka
LEGISLATIVA
|
|
Informace k legislativě
Informativni text
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ ( ADR )
Obecná informační povinnost
Dle § 14 odst. (1) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele AMI Náplava s.r.o., informuje spotřebitele, že v případě, kdy dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku
spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se
nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení
takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informace pro klienty pohřební služby AMI Náplava s.r.o., dle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se
zpracováním osobních údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů neboli GDPR).
Správcem osobních údajů je AMI Náplava s.r.o., se sídlem Hornomlýnská
851, 760 01 Zlín, IČO CZ04228618, registrovaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C,
vložka 88883.
Sdělení k ochraně osobních údajů
Dnem 25. května 2018 vstupuje v účinnost nové obecné nařízení o ochraně údajů (GDPR),
jehož účelem je vytvořit konzistentní pravidla ochrany údajů v rámci Evropské unie.
Pro společnost AMI Náplava s.r.o. je ochrana osobních údajů jednou z priorit.
Společnost AMI Náplava s.r.o. prohlašuje, že za účelem naplnění této priority
dodržuje právní předpisy EU týkající se ochrany osobních údajů a zavazuje se k dodržování
obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR).
Společnost AMI Náplava s.r.o. se tak hlásí ke všem zásadám zpracování osobních
údajů, a ubezpečuje, že osobní údaje všech subjektů údajů jsou zpracovávány v souladu se
zásadou zákonnosti, korektnosti, transparentnosti, výlučně pro splnění účelu a v maximálně
omezeném, minimálním množství.
Společnost AMI Náplava s.r.o. zároveň respektuje a chrání práva všech subjektů
osobních údajů a prohlašuje, že zavedla veškerá dostupná opatření pro dosažení spolehlivé
ochrany osobních údajů.
Adam Náplava, jednatel společnosti
Dozor v oblasti ochrany osobních údajů provádí Úřad pro ochranu osobních údajů,
sídlo: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz
REKLAMAČNÍ ŘÁD
AMI Náplava s.r.o.
Veškerá práva spotřebitele z vadného plnění („reklamace") poskytnutého společností AMI
Náplava s.r.o. spotřebiteli – zejména vadné poskytnutí služby, vadné provedení
obřadu nebo dodání (prodeje) vadného zboží, lze uplatnit na provozovně pohřební služby, tj.
ulice Hornomlýnská 851, Zlín 760 01.
Spotřebitel je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu poté, kdy vadné plnění
zjistil nebo při náležité pozornosti vadné plnění zjistit měl. Při prodeji zboží, a je-li
poskytnuta záruka za jakost („záruka"), pak nejpozději do uplynutí záruční doby, poskytnuté v
konkrétním případě. Práva spotřebitele lze uplatnit osobně nebo písemně nebo jiným
prokazatelným způsobem, jež zaručí, že lze zjistit, kdo a kdy a s jakým obsahem učinil
reklamaci. Uplatní-li spotřebitel právo z vadného plnění – reklamaci, potvrdí mu Pohřební
služba AMI Náplava s.r.o, v písemné formě, kdy právo uplatnil, co je obsahem
reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a
způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
O reklamaci bude rozhodnuto ihned, ve složitých případech do pěti pracovních dnů. Do této
lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží či služby potřebná k odbornému
posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se AMI Náplava s.r.o. se
spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. Reklamace může být vyřízena slevou, výměnou
zboží nebo opravou nebo vrácením uhrazené ceny nebo jinak dle dohody se spotřebitelem a to
vše v souladu a dle charakteru a rozsahu vady a stanoveného způsobu vyřízení reklamace
právními předpisy nebo s ujednáním se spotřebitelem. Spotřebitel je povinen pro vyřízení
reklamace poskytnout potřebnou součinnost.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.9. 2018 a je přístupný v provozovně Pohřební
služby AMI Náplava s.r.o. a na webových stránkách www.pohrebnisluzbazlin.cz
Odstoupení od objednávky
Od podepsané objednávky je možné odstoupit nejpozději 48 hodin před sjednaným
smutečním obřadem nebo pohřbením. Pohřební služba AMI Náplava s.r.o. má v
tomto případě právo na úhradu již prokazatelně provedených úkonů, nebo použitého materiálu
(rakev, vybavení, transportní vak apod.) Tyto úkony jsou vyúčtovány podle ceníku služeb a
materiálu (k náhledu na provozovně pohřební služby Hornomlýnská 851, Zlín), který byl
platný v době uzavření objednávky.
|
|
|